Повернутися до звичайного режиму

На допомогу учителю-предметнику

/Files/images/с376.jpg

Методичні рекомендації до навчального року

Полтавська академія неперервної освіти ім. М.В. Остроградського надсилає методичні рекомендації щодо проведення першого уроку, викладання навчальних предметів та організації освітнього процесу у закладах освіти у 2024-2025 навчальному році
Наказ 1093 Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання

Академічна доброчесність

Академічна доброчесність - це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.

Міжнародний центр академічної доброчесності визначаєакадемічну доброчесність як дотримання таких фундаментальних цінностей:

/Files/images/jovten_2023/1.png

Яка відповідальність педагогічних працівників за академічну недоброчесність?

Законами України “Про освіту” та “Про повну загальну середню освіту” для педагогічних працівників визначається відповідальність за академічно недоброчесну поведінку.

Рішення про те, порушив педагог академічну доброчесність чи ні, й те, який вид академічної відповідальності застосувати до педагога, приймає педагогічна рада. На педраді має бути присутнім і сам педагогічний працівник та/або його законний представник.

Якщо у школі підтвердили факт порушення академічної доброчесності вчителем, такий вчитель:

· не може залучатися до заходів забезпечення і підвищення якості освіти, учнівських олімпіад та інших змагань;

· не допускається до позачергової атестації;

· не може отримувати премії, інші заохочувальні виплати, нагороди протягом одного року;

· може бути позбавлений педагогічного звання.

Те, порушував педагогічний працівник академічну доброчесність, чи ні, враховується також, коли вирішується питання, притягувати педагогічного працівника до дисциплінарної відповідальності, чи ні, а також під час конкурсного відбору на посаду керівника закладу освіти (стаття 43 Закону України“Про повну загальну середню освіту”).

/Files/images/jovten_2023/11.png /Files/images/jovten_2023/1111.png

Більш розгорнуту інформацію щодо принципів та культури академічної доброчесності можна почерпнути з посібника «Виховуємо академічну доброчесність в школі» (оновлена версія) розробленого в рамках Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP). Цей посібник покликаний запропонувати підходи для виховання академічної доброчесності у школі, надати деякі практичні інструменти та ідеї для роботи з учнями 1-4, 5-8 та 8-11 класів. Матеріал підготовлено на основі праць українських та міжнародних педагогів, які торкались питання доброчесності у своїй професійній чи наукові діяльності. Методичні вказівки лягли в основу створення он-лайн курсу “Академічна доброчесність для вчителів” розробленого спільно з Платформою онлайн освіти EdEra. Крім цього, в додаток до цього посібника авторки створили робочий зошит, для виконання практичних вправ у класі. https://saiup.org.ua/resursy/metodychni-vkazivky-dlya-vchyteliv-vyhovuyemo-akademichnu-dobrochesnist-v-shkoli/.

Також є такий Проєкт Academic IQ: фахівці проєкту спільно з аналітичним центром “ОсвітАналітика” та запрошеними експертками й експертами підготували методичні рекомендації “Академічна доброчесність у середній освіті”. Метою цього документа є надання методичної підтримки вчителям і керівникам закладів загальної середньої освіти в питаннях розробки, запровадження, моніторингу та реалізації політики академічної доброчесності як складової частини внутрішньої системи забезпечення якості освіти https://academiq.org.ua/resursy/metodychni-rekomendatsiyi-dlya-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osvity-z-pidtrymky-pryntsypiv-akademichnoyi-dobrochesnosti/

/Files/images/jovten_2023/111.png

Нормативно-правові документи щодо організації навчання у ЗЗСО

Національна доктрина розвитку освіти

Державний стандарт початкової освіти

Про внесення змін до Державного стандарту базової середньої освіти

Конвенція про права дитини

Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)

Про затвердження Концепції профільного навчання у старшій школі

Професійний стандарт за професіями "Вчитель початкових класів ЗЗСО" та "Вчитель ЗЗСО"

Лист Міністерства освіти і науки України від 02 серпня 2022 р. № 1/8794-22 «Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України від 27 липня 2022 р. № 1/8504-22 «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України від 27 липня 2022 р. № 1/8507-22 «Про організацію освітньої діяльності в закладах позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України від 26 липня 2022 р. № 1/8462-22 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану»

Листи Міністерства освіти і науки України від 06.03.2022 № 1/3371-22 «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій»

Лист Міністерства освіти і науки України №4/1513-22 від 06.07.2022 «Про підтвердження кваліфікаційних категорій педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти»

Державна служба України з надзвичайних ситуацій № 03-1870/162-2 від 14.06.2022 року «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти»

Наказ МОН від 01.04.2022 №289 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти”

Наказ МОН від 30.07.2021 №868 “Про затвердження форм звітності з питань діяльності закладів загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення”

Наказ Міністерства освіти і науки України від 13 липня 2021 р. № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”

Наказ МОЗ №2205 від 25.09.2020 “Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти”

Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224 “Деякі питання організації дистанційного навчання”

Положення, що регламентують роботу закладу

Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників

Положення про атестацію педагогічних працівників

Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)

Положення про державну підсумкову атестацію

Положення про раду загальноосвітнього навчального закладу

Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 5672

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.